jobbsökande!

Nu har jag skrivit om mitt CV, med hjälp
lite hjälp från Patrik, tack så jätte mycket!!!
Så nu har jag redan sökt en sisådär femtusen jobb
i Norge, hur great som helst.
kan ju alltid hoppas att man kan få ngt.
men tror jag e lite tidigt ute för de flesta ville ha
någon redan i september, och det funkar ju inte riktigt för mig va.
För jag kommer ju inte hem till Norrköping förän i december!


kan också påpeka att jag blivit super förkyld, jippi lixom.
Men det positiva för idag är att det endast är en vecka
tills min älskade syster och anna kommer hit. wiiihuuu!!

nej jag är riktigt stolt över mig själv nu
som redan tagit tag i o söka massa skit tills jag kommer hem.
Känner mig ansvarsfull och vuxen nu. haha, hurra för mig.

Så är det någon som vet någon bra sida för jobbsökande i Norge let me know!
jag söker allt, och då menar jag verkligen allt.
hmm, brevbärare eller bartender? haha. ja, jag johanna o emma
hade väldigt roligt åt alla mina jobb jag sökte!

Kommentera här: