Skulle kunna döda för:

Nu kommer en lista på saker jag skulle kunna döda för right now!

  • En myskväll med älskling.
  • Mammas potatisgratäng
  • En kväll med lagerlunda tjejerna, med massa damp o skratt <3 (det vi är bäst på)
  • Pappas kräftsoppa
  • Träffa min älskade familj
  • Äta svensktlösgodis!!
  • En ute kväll med tjejerna.
  • Farmors bullar o kakor.
  • Sommar, bruna ben o glass.
  • En shoppingrunda med Emma i NY
  • Kunna gå till vännerna bara för o prata av sig
  • Köra en normal bil
  • Göteborg lingon snus!

Är det hemlängtan?

-Nej
, jag trivs som fisken i vattnet,
men det skulle inte skada med svenskmat,
ni som känner mig vet hur mkt jag älskar
svensk husmanskost!

Och familjen, älskling och vännerna finns
självklart alltid i tankarna <3

nae, nu är det dax för sushi!
Smell u later!

Kommentera här: