friday, redan?!

Blir en snabb uppdatering!

Johanna, Emma, Sophie o Fanny
kom förbi för lite poolhäng
o world cup tittande.
Vad tusan e det som händer i VM?!
oavgjort hela tiden, om inte "topplagen"
förlorar. härligt att tyskarna förlorade iaf!

Efter det har jag bara hängt med ungarna,
åkte till swestport för poolparty med ena ungen,
sen kom jag hem o gluttade lite mer på fotbollen.

slutar jobba om ca en timme, då blir det o fixa iordning mig,
sedan drar vi ut i stamford som vanligt!
funfunfun!!
Kommer inte hinna uppdatera så mkt i helgen som
vanligt då jag aldrig är hemma. Det ska bli uppåt 35 grader
o strålande sol i helgen, så morgondagen ska spenderas på
stranden i antagligen Stamford.
thats it for today baby!

Nu är ni väl fulla o glada
där hemma kan tänkas,
jag joinar er snart,
mitt party börjar när erat slutar ;)

Kommentera här: