Go Sweeeeeden!!!

Igår kväll var det dax för party,
och eftrsom det är Sveriges nationaldag idag
så var vi patriotiska en dag som denna!


super snyggt!


haha, bästa tröjan!


jag o blondinjohanna.
hon kan verken öppna elr stänga dörrar, alltså ganska korkad!
Då kommer madde med bästa: men jag såg henne faktiskt äta en banan förut!
så lite smart e hon för hon kan skala en banan! haha


johanna madde and me, so swedish!

Vi åkte till Wilton hem till bröderna som vi träffade ute i fredags
för lite förfest! party in the garage!


bordtennis, jag ägde!


hothothot!


sen skulle vi kära ett amerikanskt ölspel, efter vi har lärt dom det svenska så klart.
man skulle köra i lag, dricka o sen välta muggen. haha
här kör vi för fullt,


och så här glad blev jag när ja lyckades välta muggen haha



lillebrorsan, e han inte söt? han ser ut som ngn i the beatels haha

Sedan åkte vi vidare till Stamford för lite party.
Hade verkligen galet roligt hela kvällen o träffade så mkt folk!
Kan ju säga att vi fick ganska mkt uppmärksamhet för våra
vackra tröjor! haha.
En kille frågade om jag var svensk.. hmm nej tysk svarade jag,. idiot!


haha söta vi är. storebrorsan i bakgrunden.


Tack tjejer för kvällen. hade verkligen galet roligt!


Kommentera här: