im siiiiinging in the rain!

Efter allt shoppande ringde
Emmis o Jojo, dom satt på starbucks
o väntade på oss så vi åkte dit.

Satt ute då hela himlen öppnade sig!
Regnet vräkte ner o det blixtra o oska som aldrig förr!
Regn väder här är verkligen regnväder!

Då fick jag ett infall o kände att jag
måste bara ut o springa i regnet,
sagt som gjort, jag drog med sophie
och vi sprang verkligen som galninger
runt hela wilton center,
och hoppade i vattenpölarna och gud vet vad.


här kommer vi spingandes

Kändes som man var sex år igen, and its awesome!
Har ju hört ett antal ggr här att jag är som en sexåring,
har tillomed samma humor som min lilla tös här borta.
Så det e lika bra att leva upp till det!
och ska man göra det ska man göra det fullt ut,
och ha kul. full fart! kanonkul!


det gick o vrida ur både hår o kläder, och skorna gick o tömma!



underbaaaart blött!


härligt värre! och det var skönt o få komma hem,
krypa ner i en skön PJ i stor varm skön säng!
det är inte mkt som behövs för o roa oss,
ibland e livet bara underbart ;D

Kommentera här: