Midsummer

Ååååhhh vad härligt! :D
Sveriges bästa högtid är äntligen här.
Och som vi ska fira idag.

Benen är rakade och jag är snart redo
för make over!
Vill bara att klockan ska bli tre så vi kan
åka till stamford o lämpa av våra grejer
o hämta upp killarna sen åka till tåget.
Vi ska visa killarna hur svensk midsommar går till.
Jag undrar vad dom kommer tycka när vi
kör små grodorna runt midsommarstången?
dom blir nog inte förvånade,
dom tyker redan vi är crazy så ;)

i have a feeling, thats tonight gonna be a good night!
Är bara så underbart glad just nu,
oh termometern visar över 32 grader.
Im in right place at the right moment!

Jag hoppas alla ni underbara där hemma får
en underbar kväll! önskar att ni vore här med mig nu,
men man kan ju inte få allt!
Minns alla våra galna midsommrar tillsammans,
och det gör mig ännu gladare.


Nu är jag så redo för New York,
"svensk" midsommar, svensk musik och mat.
och självklart dans runt midsommar stången!

Blir som vanlig dålig uppdatering i helgen.
vet inte ens om ja ska hem ngt imorrn,
annars hörs vi som vanligt på söndag igen!
nu måste ja byta bajs blöja, känner stanken ända hit!

Kommentera här: