saturday

Lördagen tillbringades i Stamford.
Jag vaknade upp där så ja o javier
gick o handla frukost o inväntade tjejerna
som var kvar i NYC över natten.

När de väl kom åkte vi hem till en av killarnas
kompis o kollade på när usa åkte ur VM.
Sen var det spel o poolbad som gällde.
Alltså en mycket skön dag,
framåt 8 begav vi oss tillbaka till killarna
för att kladda på lite smink o göra oss reda för ännu en utgång.


sverigetröjorna var på!


javier vid poolen


fotbollstittande


jag gjorde en snygg fläta på javier.


så himla superhett!


biljardspelande



Denna gång utan ngn dricka i kroppen.
men ack så roligt man kan ha ändå.
Jag o sophie hängde med killarna in på grand
där de endast kör tecno, emma o johanna
hängde med någon annan kille på lägenhetsfest under tiden.


jag med paraguya flaggan


snyggt värre


och dom älskar sweden!


jag o slickepott


haha


och vi fick signa den snygga flaggan,. "snygga lökar"
det är ett viktigt ord som vi har lärt våra kära vänner här!

Snackar vi att vi röjde loss,
sparkade av oss klackskorna sen var det tecnodans
som gällde! rena träningspasset för tusen.



inne på grand.


haha, killarna röjde loss


likaså jag o sophie!!

tjejerna drog hem tidigt men jag stannade för maddie
o hennes friend från sverige kom.
vi kunde inte stanna kvar på grand pga killarna var lite väl crazy
så ja o tjejerna gick till hula hanks.
var en trevlig kväll o det slutade med att ja fick ta en taxi tillbaka
till huset.


jag madde o hennes kompis från sverige


haha ngn som var lite däckad? jag passade på att uttrycka min konstnärliga
sida, lika bra det!

Kommentera här: