suprise

Efter firandet med familjen
höll tjejerna på med ngt lurt.
Alla sa olika saker när ja ringde,
o en del av dom svarade inte ens.
Det slutar med att Madde hämtar upp mig (efter att en skunk sprang en meter från mig!)
o kör hem mig till Emma. Där dom har köpt
tårta och sjunger för mig.

Himla sötnosar alltså.
ni är så bäääst!

Johanna emma jag sophie o madde ♥



jag försöker blåsa ut ljuset ;D super god melontårta också!

Men det slutade inte där,
hela tiden kom det mer o mer folk.
Och för första gången var hela tjejgänget samlade.
hela 10 stycken av oss! varav 9 svenskar o 1 isländare!
så himla galet roligt att ha alla där,
blev så mycket skratt o skitsnack alltså!


hela gänget utan emma som tar bilden,
au pairer? jomenvisst, ni ser väl dockorna o det i bakgrunden? haha


malin, jenny, harpa o cissi


madde o sophie chillar loss i puffarna


siri o cissi äter mina cupcakes ;D


tårta, cupcakes, popcorn o cola. vilken helkväll! :D


bästa ni.


Tack tjejer för en underbar kväll. Hade verkligen roligt.
Vi borde göra det här varje måndag, utan all mat kanske,
så kommer inte måndagar kännas så jobbiga ;)


TUSEN TACK UNDERBARA TJEJER!

Kommentera här: