tröttis dag!

vaknade upp helt död imorse,
men tog mig iaf till zumban,
sen åkte jag hem o sov middag.
Men har iaf varit så himla trött idag.

Mrs H sa frågade förut vad jag gillade
för tårta, och på lördag ska vi ut o äta
middag o fira mig, och jag får välja
vart vi ska äta! Så söta dom är
Hon sa oxå att J har pratat jätte
mycket om min födelsedag,
nästan lika mycket som hon pratar om sin egen
har man världens bästa hostfamily eller??

Sen när ja äntligen slutade jobba satt jag vid datorn
o höll på att somna, klockan 7(!!)
men då ringde Johanna o vi åkte till starbucks
o satt där i två timmar o bara prata o drack kaffe :)
Skön avslutning på dagen, men nu ska jag försöka
sova, för imorrn är det fredag o då vill jag vara pigg!!


Johanna på vårat älskade starbucks i wilton!

Har nu också läst ut Flickan som lekte med elden.
Så jädra bra bok!! Så nu ska jag läsa
boken jag fick av carola o bengt :) thaanks!
God natt mina kära!
1 Johanna:

skriven

HAHAHA! v8ilken jäkla bild på mig! JAJA, bjuder på den, snäll som jag är (a)

Kommentera här: