sundaay

Idag har det varit en slappis dag.
Jag o Madde hängde i poolen,
sen åkte vi till starbucks i wilton.

Vid 6 kom äntligen Sophie o Emma hem igen,
så då beslöt vi oss för o träffa några killar
som vi stötte ihop med igår.
Den ena var från polen o hade en galet nice bil.
Så vi började prata med dom för ja tyckte om bilen,
och ja fick en åktur runt parkeringen haha.
Så frågade han om ja va intreserad av bilar,
Jaa, svara jag, dum i huvudet som jag är.
Så dom stod o prata bilar med mig as länge haha.
idag öppnade dom motorhuven o började förklara ngt,
jag fattade nada men stod där o försökte se intreserad ut haha.
svarade typ: mm..aaaa, jahaaa... haha



nice car right? går som faan. jätte kul :D ja


Vi åkte till norwalk to the same place me and Johanna .var i fredags
Killen som spelade trummor skulle uppträda igen o vi hade ju faktiskt
lovat att åka dit så :) vi satt på uteserverining o snacka massa skit.


maddie sophie and joe. han var verkligen galet rolig,
sophie o madde åkte hem tidigare, o ja o emma satt o skratta
typ hela tiden.


wojtek and me


gölligt!


joe


haha så kamra nörd!


Blev en trevlig söndag!
Och har verkligen haft en underbar helg igen.
thats just wonderful!
Och imorrn är det NATHALIES STORA DAG!
20 för fan, det e inge skit det inte.

Kommentera här: