lördag

Firade som sagt Sophie lite mer igår,
Madde o hon kom över när jag
hade nattat barnen, så då blev det tårtätande
(sista dagen idag med snacks..
och imorrn börjar passover, ngn jude grej så får
inte äta ngt typ haha)


sicken super fin tårta! smakade lite som rulltårta hemma!


lilla sophie




me and maddis


Efter tårtätandet åkte vi hem till Madde
för att spela wii. jag som gillade det spelet innan,
men den där jävla frisbeen åkte inte alls som ja ville,
så det slutade med att jag hatade det där spelet!
Blev verkligen galen, jag förlorade i allt!!!


bågskytte, madde visar hur man siktar!


jag kör så det ryker, ju argare ja blev desto roligare tyckte de
andra att det va, haha, herre gud.

Efter min storförlust (kan dock berätta att sophie släppte sitt bowlingklot BAKÅT!)
så mös vi oss ner i sängen o satt på sex in the city.
vi sov tre i maddes säng, jag sov gott men stackars madde låg i mitten
så imorse vid 4 gick hon ut i soffan o la sig.



mysigt!

hade en jätte bra lördag, thanks girls!
trots att jag nästan gifta mig?
eller vad säger ni, the new thing is the cell!
go for it. hahaha.



1 Jenny:

skriven

Hahaha, leftover xD Menar du passover? ;D

Kommentera här: