New York!

Gick upp med tuppen idag med
o åkte hem till min LCC o skrev upp
mig så ja inte missat ngt möte.

Sen styrde vi bilen mot westport för
o ta tåget in till NY. Där mötte vi upp
Emma o Camilla (tjejerna Blank).


blank #2


sophie, om blickar kunde...äta? så skulle sophie ha blvit uppäten
av den sliskigaste latinokillen jag någonsin sett, spetsskor o 2 kg hårgele.
bläää

Planen var ju som sagt o gå på mamma mia,
och vi stod i kön, men när vi väl kom fram så
fanns det endast tre utspridda biljetter kvar.
himla oflyt hela tiden.


ja o sophie i kön till biljetterna, vi ska försöka ngn helg snart igen,
det e 40% billigare o köpa dom där.



hela svenskagänget, emma, madde, camilla, sophie, jag.
snyggt med skinjackor btw ;D haha.

så ingen mamma mia alltså, men det går o hålla
sig sysselsatt iaf, efter massa springade i affärer
var det dags för middag, gissa en gång?


sushi, såklaaart!!


jag trodde ja beställde e vanlig tunaroll, men... ?




Vi behövde verkligen fylla på våran energi,
och det märktes, satt o skratta i ungefär en halvtimme
innan vi kunde forsätta vårat shoppande!
Men det var nog den godaste sushin jag ätit! yummi.






camilla david o madde i grand central.

träffade även en yr o full david vid time square. haha,
jag finner inga ord ;D


Så vid 8 var det dax att ta tåget tillbaka till CT.
så NY är också ngt jag inte förstår
hur ja ska klara mig utan?

Kommentera här: