övernattning i NY

Efter matchen beslöt
jag o emma att vi skulle stanna i NY,
Sophie jobbade morgon idag så
henne placerade vi i en taxi,
som ja var tvungen o slåss för
mot nåra killar som tänkte sno våran taxi!!

Sen begav vi oss mot 1th ave hem till Evan,
väl där bjöds det på lite smått o gott,
inte så lite för den delen.
Vi lärde dom lite svenska kortspel,
typ som "över lr under" och "pyramiden".
fattar inte vf ja ska köra pyramiden,
när ja borde ha lärt mig efter alla ggr med Ida,
att ja verkligen suger på det! haha.


kortpselsdax!


evan o emmis



me and babe


jon lärde sig svenska spel ;)



Men vi hade det jätte trevligt trots att
det bara var jag emma evan o jon.
(ja o sophie lärde känna dom på nyår!)
jag slagga i sängen o emma i soffan





sååå snygga!! hahahha


och när vi inte trodde att vi kunde bli snyggare, knäpptes denna bild.
haha, herre gud...



haha, sötnosar!


chill på golvet?

























och jag gör vaaad?!?

Väldigt trevlig kväll :D

Kommentera här: