depp..?

har mått så himla konstigt hela veckan,
vet inte ritkigt vad det har varit..
Är ju inget specielt som har hänt ändå
har jag inte haft ork eller lust o göra ngt alls..
känns typ som jag har sovit hela veckan,
och ändå är jag trött hela tiden..
Ska man inte vara glad o pigg nu
när sommaren är här?
suck på mig!


men träffade Sophie idag o shoppade lite,
behövde komma bort från huset o prata med ngn!
och som vanlgit fick hon mig på bättre humör,
jag skrek som en galning när jag för första gången
såg en levande tvättbjörn brevid vägen,
dock skrämde jag livet ur Sophie som höll på o
köra av vägen, så den där tvättbjörnen kunde
ha kostat oss livet! fast väldigt kul var det!

tack gumman, behövde verkligen det här!


Nu sitter jag o väntar på att Emma ska komma hit
så ska vi kolla på DHW :)
jag ska ta mig ur den här meninglösa deppen nu!
har ju inte ens ngt att deppa över för tusan!

Skärpning!
1 Sophie:

skriven

Hahahahahah du är galen!! :D Asglad för att du såg en tvättbjörn! Haha fyfan, nära hjärtattack där! Det traskade faktiskt över en till över vägen när jag körde hem från dig, men då var det ingen som skrek och hoppade hysteriskt då inte! :D Men tack vännen, behövde verkligen träffa dig jag med. Ses imorgon! Pusss my love <3

Kommentera här: