händelserik afton!!

Åkte med mrs H o ungarna till templet,
stod där som ett fån när de sjöng på hebreiska,
sen börjar lillskiten gallskrika, vi sitter längstfram,
gissa vem som får bära ut ungen??!?!
Jomenvisst! jag bär på en skrikande liten skit
som ålar sig i famnen på mig, hela vägen
längst bak o ut, fick jag lite blickar på mig? inte alls!
Dessutom hade inte mrs H berättat att det var "gudtjänst"
så ja har mina jeans med hål i, o alla andra e uppklädda.. inte alls pinsamt!


Sen åkte jag till starbucks, eftersom mrs h trodde att ja hade spanska
kunde ja ju inte åka hem, så tänkte sitta där o läsa tills klockan var lagom
o åka hem! Så ja går in o beställer min kaffe, när det kommer in en kille som står o glor
som en idiot, samma kille som glodde när vi var där i söndags.
så kommer han fram o presenterar sig o säger att han kände igen mig från
sist, och säger att jag är vacker! herre gud killar här alltså, höll på att dö,
o själv var jag oxå, stackars mig vad pinsamt det va!
Så är ju aldrig killar i Sverige?!

Oh han säger att han velat prata med mig i söndags men att han
var så nervös så han inte våga. sen pratade han på lite o så frågar
han om ja vill hitta på ngt med han nån dag, typ gå ut o äta. haha!
synd att han inte va snygg, men han kanske har nåra roliga kompisar
som man kan hänga med ;D fniss
killar alltså! här kan man uppraggad överallt, hemma
är det bara fulla drägg på krogen som kommer fram,
och alla vet ju dom är ute efter! haha.
inte som att jag tror att det e så stor skillnad på killarna här dock! ;P
killar e as, vart dom än kommer ifrån haha.

Nu ska jag krypa ner med en kopp te o
se om det e ngt bra på TV :)

Kommentera här: