starbucks

Blev inte starbucks i Wilton,
som vi alltid åker till, det var stängt!
men vi fick oss varsin kaffe iaf!
och fick åka o köpa mitt snus också,
har klarat mig sen imorse.. usch.
ge mig svenskt snus för tusan!


emma, vår egna lilla norrläning! gud vad roligt dialekter kan vara!


'
sötnos sophie!



haha vad rädd jag ser ut? inte konstigt när monstrerna sophie o emma sitter breve!

verkligen underbar dag idag, imorgon ska det bli ännu varmare,
o jaaaa, vi ska steka imorrn med! ryggens tur att få sig en bränna!
man kan ju inte ha en brun framsida o vit baksida, rumpan vill oxå ha färg!



här e min lilla tattoo oxå. lite suddigt kanske :P


och en gammalgoding bjuds det på här !
lyssna o njut!

Emma sa förut: att vi inte tröttnar på varann!
och det e ju konstigt egentligen? Vi är ju med varann
nästan hela tiden. vi får helt enkelt inte nog av varann!
kommer bli så ledsen när du åker hem gumman:(
För jag har verkligen aldrig tråkigt med dig! ♥



Kommentera här: