weekend.

Lördag kväll begav
sig jag sophie o emma bort
till greenwish, för lite party.

jag o sophie



me and emmis

vi satt där o pratade
sedan åkte vi vidare till stamford,
sophie blev uppraggad av 47 åring,
vilket ja o emma tyckte var lite kul ;D
men var roligt o få dansa lite!

så kom hem igår o va ngt trött
efter bara fyra timmars sömn,
så vi la oss i sofforna hemma hos mig
o kollade på shrek, sen var ja tvungen o jobba
i tre timmar, men blev väldigt glad över att ja slapp
följa med på barnkalaset, så det va bara ja
o lillskiten hemma, han lekte o jag satt o läste.
helt okej alltså.
sen kom tjejerna tillbaka o vi la oss i soffan igen,
denna gång blev det desperate housewife :)


haha vad roliga vi e ;D



bästa tjejerna ♥ vad skulle ja göra utan er här??



haha fest i bilen med dora muggar? :D

som sagt lite pain idag, spring aldrig i nedförsbacka med högklackat!
knän armbåga o fot värker! klantiga jag!

Kommentera här: