bildbomb 2

amerikansk football o lite party.



javier o ja ute i fredags, ja o emma skulle ut o ta en(!) öl,
slutade med att vi gick o la oss vid 6 istället. jaja, blir inte alltid som man tänkt sig!


ja o emma va så kärleksfulla! kn oxå påpeka att ja håller i glas
på varenda bild, haha, det va min kärlek från natten.



som sagt , glaset!


vi kom faktiskt hem runt 3, men då hade ju miguel som vi bor hos
efterfest o vinet va redan öppnat så då va det ju bara att fortsätta så att säga!



sen va det football som gälde, vi åkte för o heja på jeppe som spelade.
kändes som man va med i en highschool film kan ja säga!


football



orkester o grejer


sämsta cheerladys


kan berätta att vi la oss ju vid sex, och jag va tungen o färga håret
så jag satt klockan på åtta, och gick upp haha. va ja lite död sen??




partylördag, svenska aupair ligan!



jag o darlingen sophie



sen vart det dans till fanta o rose haha



haha röj i bilen medans vi vänta på jeppe.


U S A



Hmmm, ngn va lite crazy hahaha


jag häller i sophie drickan medans jeppe tkr det e jätte roligt?? haha



här sitter vi o äter godis o myser hos miguel


idag blev det mallet och självklart starbucks!



och nu sitter vi o bloggar hemma hos miguel.
ska snart in i duschen och vinet är redan öppnat.
är man arbetslös och det e måndag så e det!

Kommentera här: