torsdag!

Igår skulle det ha varit fika med göteborgarna,
men vad säger dom när jag ringer upp vid 7?
Joo då sitter dom på en bar i Bridgeport så
det var ju bara o åka dit istället,
så nej, inget kaffe blev det. Men vi fick
i oss några öl sådär en torsdag kväll!

Var faktiskt skit skoj,
livebandet va inte så bra men vad gör de
Vi dansade "gubb axel dansen" och "långbendansen"
och varför inte lite tårtkrig?? upp i näsan bara. jippi!


Jennifer o David


Jennifer jag o Jeppe


Skurt o Miffo!



jag o jennifer snodde killarnas kläder medans dom va på toa
vi har ju unngefär samma storlek?


jag försöker komma upp till deras längd, typ 2 meter sådär..

Men blev en bra torsdag, ingen greys anatomy alltså ;) haha.
och nästa torsdag... ja, då bor jag i Stamford!
och om två veckor är vi i SAN DEIGO!!!

Sjuuuuuuuuukt!

Kommentera här: