cardgames

Så nu har min familj hittat en ny aupair!
Jag vet ingenting om henne,
förutom att hon är från Polen och är 22 år.
Tydligen jätte nervös över att hon e dålig på engelska.

Dock kommer inte ja träffa henne då hon
kommer vecka efter ja drar.
stackars mina bebisar, ingen mer Bamse!!


yeye, Ikväll åkte vi hem till Anders för o spela
kort, närmare bestämt Dimen!
Man blir besatt!


tone anders o jennifer, svenska tjejer o sen anders från danmark då haha.


johanna ja o hanna :) mser fulla ut hela bunten?
men icke, bara övertrötta!


här e töntligan! ;D




kan säga att anders ledda hela tiden, tills de två sista omgångarna
då ja gick om o vann hela skiten! där av denna bild när anders försöker slå mig!!
Vilken  stil huu?? slå små tjejer på detta vis!


ja skulle hålla upp ne rolig lapp, precis innan kortet tas snor anders den,
och ja blir så här ledsen! lr, ser snarare ut som ja e bajsnödig!

 
och här e den roliga bilden med lappen, dock syns det inte va det står,
så då vart den inte rolig längre. ska stå typ att ander suger iaf.. humor!



snusk jennifer o anders! lr J-Lo and Flanders!


ander matar johanna med äkelkorv!


Dampkväll med mkt skratt, det behovs ibland!! Thanks people.
1 Jenny:

skriven

Vad är detta för människor som jag aldrig sett tidigare?? Nya svenskar?

Kommentera här: