mamma mia!

Jag o Sophie åkte in till nyc redan
vid halv 8, endast för o få biljetter
till Mamma Mia! Och självklart fick vi det!
Gud vilken underbar underbar broadway show!
och vi fick 50% på den.


här står vi i kön för o å biljetterna!
det stod två amerikanare framför oss som diskutera vart abba va ifrån,
kille kolla på oss och påpeka att dom borde va från sverige.
blåsta tjejen va först stensäker på tyskland, sen såg hon oss o sa:
hmm, kanske sverige, eller tys
kland.. eller kanske ryssland??


Men musikalen var hur himla underbar som helst,
satt o smila hela tiden, och endel sångare var
så bra att man fick gåshud på hela kroppen!
im so in love


här sitter vi helt redo o förväntansfulla!


mamma mia!


sötnos sophie


Efter Mamma mia åkte vi ner till Soho där vi mötte upp Johanna,
ingen av brudarna hade varit i Soho lr Little Italy
så jag fick ju visa dom runt såklart.
Hade himla tur, dom hade en stor o mysig marknad i italy,
vilket fick min italien-tarm att värka! Gud va ja saknar italien,
jag o sophie bestämde oss för att vi nog flyttar dit iaf!


soho, dit ja oxå vill flytta ifs, men just nu e det italien ja saknar!
men i soho är det verkligen en helt annan atmosvär än i middletown,
allt e mkt lugnare o mysigare. yes i love it!


gud så mysigt, påminner verkligen om italy. lovelove!


haha sötaste mössan med inbyggda tassar!


fick bli o köpa corn oxå, som alltid när man e utomlands ;) hihi


massa goda fruktor med massa god choklad m.m


mina sötnosar!


me and my babe


och detta shoppade jag:
måste va turist nu o köpa på
mig new york saker tills ja åker hem!
det e btw exakt fem veckor kvar tills mitt arbete e klart!


snygg kaffekopp o väska. me like like.

köpte även en present till min lilla...
hmmmm?


underbar dag, underbar helg.
ja kommer sakna ihjäl mig
efter new york. thats a true story.
fritiden här e verkligen underbar,
den får mig o vilja stanna forever!m
or something like that.
nitenite

Kommentera här: