Nigarafallen

Nu har jag lamnat min data till Anders,
en dansk au pair som e har.
Sa haller tummarna for att han kan fixa den at mig!
Da ska ja uppdatera ordetnligt igen!

Idag har jag exakt 8 veckor kvar o jobba.
Lycka alltsa!! visst ja trivs skit bra har
o fritiden har e sa underbart bra
med alla harliga manniskor jag traffat.
Men jobbet borjar man trottna ganska hart pa.
Sa ett ar racker precis!
Hade garna viljat stanna langre o jobbat
med ngt annat i safall!

Imorrn bar det av till Niagarafallen,
kommer bli sa underbart o antligen fa se det!
Sen e det tyvarr inte langt kvar tills mamma o pappa aker hem.
Usch, har varit sa skont att ha dom har!
men far val tanka att det inte alls e lang tid kvar tills vi far ses igen
hemma i lilla Norpan!

Nej nu ska ja ga o vacka liv i mina paron dar nere,
sen far det bli lite shopping, det brukar bli mkt billigare
nar man ater o shoppar med dom, hmm, hur kan det komma sig?

Puss o kram pa er alla dar hemma!
1 Lovisa:

skriven

Bara 8 veckor kvar?! helt sjukt vad tiden går fort!!

Kommentera här: