rensning!!

slutade tidigt idag men har 
ändå bara varit hemma.

Kände att det var dax för en rensning
av mitt rum, då jag snart endast har en månad
kvar att bo här, så tömde några lådor..
seriöst, hur mkt crap kan man egentligen samla
på sig på ett år?? helt sjukligt...


här e bara lite av all skit!

Jag gjorde även klart mitt fotoalbum från au pair skolan,
weeeii, endast 13 månader kvar ... vilket innebär
tusentusen bilder... suck..
Men sen kom iaf Sophie över, vi låg i min säng hela kvällen,
kollade lite på Mamma Mia och kikade på Italien,
vart man vill bo där, galet så sugen ja e på Italien!!


Kan också berätta att min älskade Emma antagligen
kommer till New York i början av Nov,
precis innan ja åker till cali, det vore ju helthelt underbaart!
Håller tummarna!!


avslutar med en bild på mig från filmkvällen
hemma hos anders igår, ja intog golvet,
och använde lampskärmen som hatt...

Kommentera här: