tuseday, again..

Uppdaterade inte igår,
endast för ja inte gjorde ngt vettigt alls.
gymet, sen sova, jobba sen sova!
Har varit skit hängig,
känner mig febrig med huvudvräk o halsont.
stackars liten huu? haha.

Men tog mig till gymet idag oxå,
fast helt utan energi. bläää.
Och ja orkade till o med åka hem till Anders
för filmkväll, vi skulle se fightclub,
kan ngn berätta för mig vf alla killar gillar den?
i dont get it...

Men iaf, såg endast en timme på den sen gav
jag upp o nu ligger jag här o ska sova igen!


daniel andes sophie o jennifer, Johanna va självklart oxå med
men hon gömde sig! kanske bakom luggen? haha ;)

nej sovdax, har inte tid lr ork till o vara sjuk!
kryakryakrya på mig nu!
Puss and nitenite lovers!
1 Piicha´s blogg:

skriven

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2 Jenny:

skriven

Fight Club är ju asbra!!!

Kommentera här: