fridaynight!

fredagkväll var verkligen vad jag behövde,
lite dricka, massa trevligtfolk, massa dans och massa skratt!
En helt underbar kväll alltså.

Vi åkte te grabbarna i stamford,
sista helgen i huset, sen flyttar dom!
so saaad, men vi fick dampa loss med våran
musik som vanligt iaf!


haha craaazy


jag o sophiepropp!


bästa flickorna


jag med snygg hatt o joel


man får alltid gratis shot lr ngt på stället vi går till!


haha jag fick någons keps o slips`?? snyggt väre!

!
meee


wiiihuuu


haha  gölligt


Killen som äger gymet dit vigår jobbar på baren vi gårtill,
hur skön som helst! och ja skämde ut sophie hela tiden,
genom o gå fram till massa killaro bara " ursäkta min kompis
här vill gärna hälsa på dig" sen knuffa jag fram henne hur kul som helst!
Ungefär som "Öhh, var är DJn???" hahahaha.

tack brudar för en underbar kväll!! ♥

Kommentera här: