jag vann!

Vann som sagt en tävling på jobbet idag :)
Så imorrn ska vi få åka till TV2sport studion där
dom spelar in (norsk tv) intervjuer osv från fotbollsmatcher.
Ni vet studion där dom är i halvlekar osv.

Ska bli kul o få se hur det ser ut där.
Vi ska tydligen också ha någon Fifa turnering, har aldrig spelat tvspel
i hela mitt liv om man inte räknar med super mario..
så det kommer väl inte gå alltför bra kan jag tänka mig.
Men efter det blir vi bjudna på middag och massa dricka på horgans.
Så det blir nog riktigt bra.

Men sen vill ja ju inte stanna o festa med dom imorrn
så ja åker vidare o möter upp Fanny o Emma istället ;)
Synd bara att jag måste göra mig iordning imorrnbitti för utgång imorrn kväll,
kommer väl vara skapligt snygg lagom till party ..
blir nog att ta med både ombytte och smink till jobbet imorrn alltså.


Så lika bra o gå o sova snart eftersom ja måste upp tidigt o fixa hår o allt skit innan jobb..
Om en vecka är jag redan hemma i Norrpan, Lääääängtar!!

Kommentera här: