fredag

I fredags satt vi hemma hos oss o förfesta,
Hade gjort en riktiga girl-playlist
med massa gamla goda låtar.
Så stämningen var verkligen på topp!


me and vick


partypinglor


såklart egobilder på toa eller hur?



Ludde kom på besök och han uppskattade inte våran musik!


sophie and me

Efter förfesten bar det av med taxi till Oak.
Där inne var det röj vill jag lova.
Vi stod på bord, på soffor och fick äntligen skakarumpa
ordentligt som vi velat så länge.
Och det var sjukt mycket folk, och vad vore en utekväll utan
hångel,drama och tappande ögonfransar?
en vanlig girlsnightout alltså ;)


en kille med trumpet kom in o röjde


ludde o vick röjde!


Sen blev det ju såklart efterfest.
Eller ja, jag hector o ole.
och dom två var så jädra fulla så jag satt mest o skratta åt dom.


gitarrspelningen gick sådär då dom knappt kunde hålla upp huvudet..


haha idioter


haha gulligt

Sen trodde vi att Ole hade dragit för han sa Hade
och gick ut i hallen sen blev det tyst.
men så plötsligt hör jag ngt konstig ljud o går ut o kikar i hallen.
Då har herr Ole somnat i den minimala hallen
över alla skor och snarkar som en idiot.
Höll på att dö när jag såg det,
tydligen blev det för jobbigt att ta på sig skorna?
Vilka härliga chefer vi ar på jobbet alltså..;)

Men som sagt, en sjuktrolig utekväll blev det.


Kommentera här: