fridaynight

Antar att ni förstår att det blev mer än en öli fredags?
Hur kan det va så svårt med just en öl??
men var ändå skoj att sitta o dricka lite med folk från jobbe.


råttan cornelia o vicky


Ludde kör sin "hello babe" min, elr som han sa "whats up"


som sagt mer än en öl;)


puss på cornelia!


jag gömmer mig bakm ölen medans ludde lutar sig bakåt,
ser ut som vi ty försöker smyg pussas haha.


the grabbs



Sen skulle vi vidare ut, men lilla cornelia e ju bara 19,
och alla ställen här där vi bor e 20års gräns.
så efter o blivit nekde flera gånger
fick vi gå hem till henke o köra fullt ös där istället,
med whisky o äpllejucie (?!?)
vi lkörde super mario 3 och jag spillde dricka över datan,
att jag alltid ska lyckas??



här sitter dom o nördar framför super mario


haha ja o cornelia


och här e vi igen.


Blev en kväll med skratt, handoll, Tvspel,
pinsamheter, drickspel och mkt mer.

Vi skulle gå hem runt 6 tiden på morgonen,
men vicky hade totalt glömt att jä gett henne nykeln,
så vi fick springa in igen o leta som en galning,
när ja kommer ut hittar hon den i jackfickan haha.

och i bodde ungefär 5 min därifrån,
men lyckades gå åt fel håll så tog oss 45 min att ta oss hem.
så va inte hemmaförän 7 tiden, då dog vi direkt i säng!

Kommentera här: