hårddag!

Tirsdagen bestod av mycket
farande o problem på jobbet.
Så efter lunch var våra listor avstængde en lång tid,
efter en lång væntan som bestod av snurr på stolar,
sten sax påse och fixande av musikfrågor,
så visade sig att det inte alls varit någe fel på det.
smart va?

Sen var det massa annat strul resten av dagen
så var helt slut nær jag kom hem.

Jag o Vickybabe la oss i soffan med en pizza o en øl
og kollade på Lejonkungen 3, sen somnade både två som grisar.
gick sedan in till sængen før att se på handbollen o då vart
jag arg så då somnade jag næstan direkt efter matchen.
Så var skønt att få sova ordentlig efter en hæktisk dag på jobbe!

Men idag kør vi på som vanligt igen,
bara att jag har en jædra skallebank, men snart e det lunch o då
får man hoppas att den går øver.

Lill-lørdag idag, vore kanske skoj o hitta på någe kul ikvæll?
Vad hænder i Sverige?

Kommentera här: