jobbejobbe!

Idag skulle vi till skatteverket o skriva in oss.
Men jag o Vicky är inte allt för smarta.
passet ligger nämligen kvar hemme,
så mor min måste skicka det till mig innan jag kan skriva in mig.
Smaaart brudar!
kan oxå säga att vi gick ngt vilse både till och från jobbet idag.
i snöyran, jätte mys var det!

Så jobbade kävll ikväll vilket var sjukt segt,
i vår grupp tror jag vi sålde tre saker på fyra timmar,
hela gruppen då. Snackar vi segt värre.
Gick dock lite bättre i slutet men ändå.
Imorrn är det vanligt igen. så slutar fem. nice!

Men trvis skit bra på jobbet, dom vi jobbar med är hur roliga som helst.
så här blir jag nog kvar ett tag :D

och är fortfarande sjuk, dock tror jag febern har försvunnit,
men får fortfrande inte sova om nätterna då jag hostar så jag typ dör!
Så tänkte krypa ner i sängen nu o sova bort alla baskilusker.

snaaaaaaaaart är det fredagsmys ;)



ena hallen i lägenheten



köket, nicenice.


såhär satt ja med kudden igår när ja o vicky satt o nörda i mitt rum.


HADE!

Kommentera här: