Ännumer firande..

Har varit på sånt underbart humör hela dagen!
Och efter en 12 timmars arbetsdag kommer jag hem till mina underbara
roomies som har fixat supergod middag.


mina älsklingar johanna bror o emma :)


supergod smörgåstårta med räkor,kräftstjärtar och lax! muums.


Bror och Johanna hade köpt dom här fina blommorna
och ställt på mitt nattduksbord när ja kom hem igår. sötisar!
Och Emma hade lagt fram godis och ett jätte fint kort
som var det första jag såg när jag vaknade igår.
ni är för gulliga!!


Den här fina tavlan fick jag.
Min älsklingskvinna med med älsklingsstad i bakgrunden.
Kan tavlan passa mig bättre?

Tack så jättemycket älsakde ni!
Ni är guldvärda!

Johanna tänker väl direkt på jobbet när ja skriver så,
men dåmenar ja ju självklart äkta guld johanna, och ni
e tillomed värda mer än så ;)



Gud så mkt firande det blir, redan blivit firad
tre ggr nu. och så kommer släkten på fredag då jag befinner
mig i Norrköping och så ska ja ha kalas
för mina saknade älsklingar hemma på lördag!
så fick typ fem små kalas detta år bara för ja inte va hemma förra året när ja fyllde ;)

Bra avslutning på en bra dag.
Hoppas morgondagen blir minst lika bra.
men det tror jag,
för då kommer jag va hemma hos mamma o pappa! ♥ wiiie

Kommentera här: