Storstädning!!

Fy fasiken, har hållt på o städat sen klockan 17!
Började med o rensa ur min garderob på skit som jag aldrig använder,
ibland undrar jag vad man tänkte när man köpte vissa kläder?
Sen var det bara att ta tag i vardagsrummet som var bara en stor dammhög
efter allt byggdamm som flugit omkring när byggarna var här.
Men fy tusan vad rent och snyggt det blev här hemma.
och jag kan också informera om att allt julpynt är på plats.
och då menare jag verkligen ALLT!
Här ska julgardiner upp!
har man fel slags garinder så kan man faktiskt sätta upp dom med silvertejp, right johanna? ;)
julduk och allt är uppe, redo för advent.
jag agerade dj samtidigt som vi städade.
gissa om det blev julmusik?
Titt så fint det blev!
johannas adventsstake
hallen fick sig lite julpynt också
och min brors idol brad fick sig oxå lite glitter!

Vi har också inhandlat  pepparkaksdeg och hus, nu ska vi bara hitta en helg
då vi alla är hemma samtidigt, vilket inte är världens lättaste!

Kommentera här: