underbara Sverige!

Skulle ha myskväll med taco o se Sverige - Holland var planen,
Tacon var ju ifs väldigt god


gissa vilken som e min? haha



mongo fanny i farten igen :)


Men en lungnkväll kan jag ju inte säga att det blev,
fy fan vilken match, trodde inte Sverige skulle ha en chans
mot Holland så som dom spelade mot Finland sist.
Men titt vad fel man kan ha, och vem behöver zlatan lixom?'

Sjukt snyggt mål från Källström o iskall straff av Larsson.
När Toivonen  sköt in sista skrek jag så ja höll på att dö.
Vilket resulterar i att jag inte har någon röst kvar alls just nu
hoppas den kommer tillbaka tills ja börjar jobba imorrn!

Sen kan dom sista 20 minutrarna varit de längsta i mitt liv ungefär..
Dom tog ju aldrig slut?? Kunde inte sitta still, men fy fan va skönt att vi har fixat oss en EMplats nu,.
Mästerskapen blir ju så mycket roligare när vi är med ;)

Så jaaa, tänk att idrott kan sprida så mycket lycka.
Men mina favorit lag har ju nästaintill bara varit med om försluster på senaste tiden
så detta satt riktigt gött ! Tack Sverige att man har något att se fram emot i sommar!


bild från aftonbladet.




Kommentera här: