paintball

vi körde paintball igår med massafolk från jobbet osv.
Har aldrig kört förut o tänkte att detta kommer bli jätte kul.

Kan ju docksäga att jag att det var roligt, men fy satan vad ont det gjorde!
Vi sa innan att vi skulle springa två o två , kan ju säga attdet höll i ca 3sek, sen
var jag helt själv, och blev totald dödad!! fast fick in några fullträffar på bror min!
fast det var för att ja skrek när ja såg han o han trodde jag grät så han tog ner sitt vapen,
men ja skrek för ja fick panik sen skjöt ja som en galning haha.


titta baraså cool ja va lixom!



hunter kommer ut o säger att han såg en arm sticka fram o skjöt massa bara för att,
precis efter kommer robin ut o hans ar ser ut dåhär. haha


ajaj!


jag har blåmärken på hela armarna, benen o rumpan.
inte sköönt alltså, nästa gång blir det laserdome, det får man inte ont av iaf!

Kommentera här: