katastrof sverige

Vilken katastrof match igår alltså,
sjukt pinsamt,speciellt eftersom norge vann också.
En minut efter matchen fick jag både sms och telefonsamtal
från kartiga norrmänn!! illa..



så här glada vad vi innan matchen..


och så här ledsna var vi efter...



söta vi är



men svenskarna tog till ölen för attbli glada igen



me and linus


joocke



sen blev det en liten utgång med grannen, blev live band som vanligt ;)
mycket trevligt.
och idag har ja faktiskt fått hem mina fina skor,
eller fula insektskor som någon hade kommenterat hahaha.sjukt kul.
och när ja va på posten sprang ja på en liten bekant,
självklart ska man springa på sånt folk när man e helt osminkad,
håret står åt alla håll och du har de fulaste mjukiskläderna i världen på dig..
Är det guds sätt att jävlas med en mån tro?
Trodde först att han inte såg mig, men sån tur kan man ju absolut inte få ha.
jaja, bara att gilla läget och kommentera att man är lite sliten
från gårdagen, därav utseendet :P
nu ska jag snart ta mig ur min fula men ack så sköna mjukikläder
för att göra mig redo för inflyttningsfesten ikväll. oohh yeah!

Kommentera här: