frisk snart tack!

Har verkligen inget roligt alls att skriva..
Vill ni veta om min dag?
Jo den har beståt av sängen, och en liten runda i köket...
Förstår ni hur tråkigt det är att bara ligga o glo på serier en hel dag,
Man blir så otroligt uttråkad och vill hitta på något.
men då säger viruset i halsen o febern ifrån.
För tydligen är det jobbigt bara att gå upp för att gå på toa.
Blir totalt galen över att vara sjuk alltså. jag som annars är en rastlös människa!
Och eftersom jag just nu bor i sängen, så blir det skit smuligt eftersom som sagt,
det är alldeles för jobbigt att sitta o äta vid bordet!
så ser jag typ ut, bara att jag har Bamse brevid mig istället för en nalle.
Så det är sånna problem jag lider av just nu.
jaja, jag har några avsnitt kvar av sex and the city som jag får nöja mig med resten av kvällen,
får sova lär jag vill inte kunna göra när mer en halva dagen har bestått av sömn.
tack tjejer att ni räddar mig!

Kommentera här: