brist på annat.

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Emma o Frida
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett? Igår såg vi på shoot dogs.
5. Vem ringde du senast? Sushi stället.
6. Hur löd ditt senaste sms? Hallå finis. Gick det bra med matten igår?:)
7. Var är dagens planer? Inga planer alls faktikt...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag smsar jämt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? När jag var hemma i påskas.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå grön.
12. När vaknade du idag? vid 06 imorse, sen somnade ja om o vaknade vid 11.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? oj vad svårt...
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu min säng för har spenderat hela veckan där!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om jag är i Sverige så hoppas jag på Göteborg eller något. Med jobb osv :)
17. Vad skrämde dig som barn? Clowner
18. Vem fick dig att skratta senast? Fanny
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ska jag ens veta vad det är?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder, vet inte om min roomie Emma skulle uppskatta om jag sov naken?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st
23. Hur många landskap har du bott i? öhm...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, fryser alltid om fötterna.
26. Är du social? Ja oftast.
27. Vilken är din favoritglass? isglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? För tillfället skulle jag spara tills ja behöver lägenhet och ska plugga.
29. Tycker du om Kinamat? Såklart.
30. Tycker du om kaffe? Ja, fast inte vanligt svart.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten och kaffelatte
32. Sover du på någon särskild sida? Nja, oftast ryggen.
33. Kan du spela poker? Ja, fast är inget bra på det.
34. Tycker du om att mysa? Finns det någon som inte kan göra det?
35. Är du en beroendemänniska? hmm, ja det är jag väl om ja snusar eller?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa en tror jag :)
37. Vill du ha barn? Ja om många år.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, får man skriva med norska? haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja det har jag.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor o kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej det gör jag nog inte. Kanske dax att köpa något dyrt till mig själv!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en chokladbit
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga, men Fanny kan man ju aldrig ha tråkigt med!
46. Välj ett ärr på din kropp? min armbåge efter sprungit i högklackat..
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, har alltid mobilen på ljudlös.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa, min nalle har en tröja som ja hade tex.
49. Flirtar du mycket? Nae det tror jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum i USA när jag bodde där.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej det tror jg inte, aldrig försökt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig, jag kör som en gud!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Att älska som en porrstjärna.
54. Läser du dagstidningen? läser aftonbladet på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, orkar inte läsa på norska!
56. Dansar du i bilen? jag sjunger i bilen!
57. Vilken/vilka radiostationer lyssnar du på? Ingen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kladdar alltid på papper på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Efter den 22 juli förra året..

Kommentera här: