big bang

Ni vet den där känslan när en serie man följt i en evighet och den plötsligt tar slut?
Ja, precis, tomheten och paniken över att försöka hitta en ny minst lika bra serie..
 
Nu är ju snart How i met your mother slut, så jag tänkte börja se på en ny serie
redan nu så slipper jag den känslan. Jag har ALDRIG tyckt om The Big Bang Theory
och sagt att jag aldrig ska se den. Men så tänkte ja va tusan, jag ger den en chans.
Och nu är jag helt insnöad, är redan på 2an och jag fullkomligt älskar Sheldon!
Så har ni inte sett det? do it!!!! Its awesome :D
 
 
Andra bra serier
 
  • how i met your mother
  • modern family
  • vänner
  • sex and the city
  • dersperate housewife
 
1 Sandyyyyyy:

skriven

the vampyire diaiares eller hur det stavas. den serien är klart den bästa!!

Kommentera här: