året som gått.

Hur har året 2012 varit för dig? – Det har varit helt underbart, ett av dom bästa faktiskt. Firade ju in 2012 i Irland, sen spenderades första halvåret i Oslo, medans vi sista halvåret fick göra våran drömresa som vi planerat så länge. Så jag har absolut ingenting att klaga på över året som gått.

 

 

Bättre än förra året? – Ja, det måste jag säga. Har varit så lycklig under hela året!

 

 

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2012? –  Våran 6 månaders resa, resorna jag gjorde i våras. Och självklart alla underbara människor som har förgyllt året!

 

 

Har du flyttat under år 2012? – Ja, jag flyttade ju hem sakerna till mammao pappa i Norrköping för att jag skulle resa, så det måste äl räknas?

 

 

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Självklart, massor olika.

 

 

 

 

Har du kysst en främling? – beror helt på vad som räknas som främling..

 

Hur har din kärlek varit 2012? – Den har nog varit precis som jag har velat ha den, så ska inte klaga :)

 

 

Har du varit kär? – ja.

 

 

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja det har jag :)

 

 

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja

 

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja, det har jag. Men man lär sig av sina misstag :)

 

 

I så fall vad? – ...

 

 

Har du skämt ut dig? – Jaa, det gör jag jämt, men bara att skratta åt det!

 

 

Har du varit ute en hel natt? – jaa det har jag.

 

 

Har du blivit tagen av polisen? – nej så galen har ja inte varit

 

 

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaa detta har nog inträffat

 

 

 

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa det har jag :)

 

 

 

Har du träffat nya vänner? – Ja! Hur många fina människor som helst tackvare resan :)

 

 n

Har du haft en relation med en vän? – Då blir det väl mer än en vän isåfall?

 

 

Vilka länder har du besökt under 2011? - Sverige, Norge, England, Italien, Ryssland, Mongoliet, Kina, Vietnam, Laos, Kambodja, Thailand, Malaysia, Singapor, Filippinerna, Indonisien, Australien.

 

 

Vilket var det bästa resemålet? - ojojoj, alla har varit bra på sitt sätt, men Thailand var galnast iallafall.

 

 

Så kort fattat har det varit ett väldigt bra år med massa nytt som har hänt. Jag har varit lyckligare och haft sådan tur med alla underbara människor. Så Tack alla inblandade för ett underbart år!

Kommentera här: