Bråvalla

Bråvalla levererade, herregud vilken rolig helg det var.
Det var galen musik, härligt folk, lera, bajamaja, husvagn,reg o sol.
Allt som en lyckad festival ska innehålla, kommer helt klart tillbaka nästa år.
 
Här kommer en riktigt bildbomb från hela helgen!
 
Jag och fina Sara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
haha söt!!
 
 
Puss på min sötnöt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
njuter av den lilla solen som va
 
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tim låna mitt line o satt det bakofram..
 
 
 
 
 
 
 
 
haha bästa lejonet
 
Vi va tvungen att visa att vi va där tillsammans ;D
 
 
 
 
Puss på min baby
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lite kärlek
 
The sounds
 
 
 
 
 
 
riktiga festivalare på the sounds
 
 
 
 
 
 
 
hahaha
 
 
 
Avicii
 
 
 
 
 
 
Sjukt roligade hade jag, men inte jättekul att åka till Oslo på söndagen utan att ha sovit på fyra dagar.
Toksov hela tågresan, sov hela månadagen efter jobbet också, nu börjar ja smått komma tillbaka
o bli människa igen, men längtar till helgen så ja får sova ut lite till ;)
 
 

Kommentera här: