äntligen

Så var det måndag igen och äntligen har alla deppiga känslor
som förföljde mig förra veckan försvunnit och känns som jag har massa energi!
Denna vecka är det diet och stenhård träning som gäller igen, träna ju inte en
ända gång förra veckan! Himla dåligt av mig, men ibland måste man lyssna på kroppen.
Och som sagt, nu är jag mer taggad än någonsin!
 
Blev armar axlar o en timme på löpbandet idag. NU KÖR VI!
 
 
Så denna vecka tänkte jag köra på diet utan kolhydrater, testar fram tills jag åker till
Sverige den 25e. Hoppas jag klarar det, blir ju alltid lite svårare pga att jag inte äter kött.
Men får testa nu och så hur det går, håller tummarna för att det kommer gå bra.
Ska även ta hjälp av Matte som har stenoll på kost och träning, kanske kan få några bra tips:)
 
 
Nu ska jag snart jobba, sen blir det upp med tuppen imorrn för spinning och rygg!
 

Kommentera här: