födelsedagshelg!

Har inte skrivit på hela veckan för jag har inte varit helt på topp.
Har varit jättetrött och inte haft någon lust till någonting egentligen. Varför vet jag inte rikigt..
Mycket beslut som ska fattas och som de flesta tjejer tänker man
för mycket och vrider och vänder på allting utan att man blir något klokare på det.
 
Men nu har jag bestämt mig för att bara släppa allt och låta det bli som det blir.
För hur mycket man än planerar så blir det aldrig somman tänkt sig.
Man kan ju faktikt inte planera framtiden till punkt och pricka.
Bara go with the flow och hoppas på det bästa, och våga chansa! :)
 
 
Men har ju hänt lite iallafall, fyllde hela 23
(jag trodde jag skulle fylla 24, tänkte kanske hoppa över ett år?)
Och det blev det lite festilgheter, inte riktigt som jag hade planerat, suprise, haha.
Men här kommer förra helgen i bilder.
 
Tmis kom o hälsade på
 
och såklart satt jag honom i arbete, alla vet väl att mannens plats är i köket?
 
Vi hann med häng på takterassen.
 
soooola
 
 
kom hem till detta 
 
Robin ville så gärna testa min tröja...
 
Marie Emma o  Jag
 
Frognerparken hann vi med också
 
 
 
 
 
 
 
 
kött fi faaan
 
Grillmästare?
 
 
Fick en fin rosa boll av Emsa, jag o min brr lyckades skjuta ned den från taket det första vå gjorde,
dock fick vi tag i den igen
 
 
 
 
 
Jerre däckade med cigg i munnen, så dom la på dressing o en korv på honom...
 
 
Hello Kitty tennisbollar fick jag oxå :)
 
 
 
 
 
 
 
 
suddig bild...
 
 
Var en rolig helg, men det tar på än att köra två dagars, man e ju inte 22 längre lixom ;)
 
 

Kommentera här: