lugn och skön helg.

Lördagen stratade med jobb, sedan följde Vicky 
med mig till gymmet för lite armar o axlar.
 
 
 
lärde Vicky lite övningar, så säger jag: stå axelbrett, puta med rumpan så du inte skadar korsryggen, och
håll så det känns naturligt.. hon såg på mig lite skeptiskt.. sen kom ja på att det kanske inte är världens naturligaste hållning... haha
 
laddar för att orka ge magen en omgång
 
åhh hej o håå...
 
alltså. ja vi vet att norrmän har majs på det mesta. som tex pizza, hamburgare o kebab..
men seriöst?!?! I choklad????
 
 
Efter gymmet var det myskväll som stod på schemat.
Vi lagade middag och såg på film.
Såg den gamla goding Bring it on, som var min favirit film när ja va yngre,
men av någon konstig anledning var den inte alls lika bra längre.
Vi såg även Trust som var hur hemsk som helst.
Handlar om en pedofil som söker upp unge tjejer på nätet.
Värd att se, men som sagt, verkligen hemsk!
 
Emma fixar sallad
 
 
ugnsbakad lax och stekt potatis, mums!
 
Mina fina Oslo-babes.
 
vitlöksbröd fick vi till också..
 
 
 
Idag skulle jag ha jobbat på Lekter´n, men har regnat hela dagen,
så blev inget jobb för min del. Istället fick det bli städning tvättning
och en runda till gymmet för att köra ett bröst och ryggpass :)
 
Tack för en mysig helg tjejer.
1 candyho.blogg.se:

skriven

Tack, du med!! Duktig du är med träningen... Vet inte när jag satte min fot inne på ett gym senast ;)

Kommentera här: