önskelista

Ligger fortfarande och är sjuk... Så jag tänkte underhålla er
(Snarare mig själv) Med att skriva en liten önskelista.
Är ju trots allt mindre än en månad kvar till jul, faktiskt!
 
 
En michael kors klocka i denna färg, rose, det är det viktigaste!
 
Finns väl en box nu med alla twiglight filmerna? Den vill jag ha isåfall!
 
Dessa snyggingar från stadium! (Presentkort på Stadim funkar bra också!)
 
 
 
Smycken!  (dessa från guldfynd) Älskar denna med tro,hopp och kärlek :)
Vill ha snygga armband, silver eller guld spelar ingen roll (måste dock vara äkta då jag har nikelallergi)
 
Ringer också! Denna var fin, även i ringer spelar det ingen roll om det är guld eller silver. :)
 
snygga träningskläder! Dessa från www.stronger.se :)
 
 
Dessa finingar, även dessa från stadium.
 
Ett fint skal till min Samsung Galaxy s4.
 
 
Löshårhästsvans från rapunzel, supersnyggt!
 
Eller kanske en knut?
 
 
 
 
                                  Snygga lakan, denna från ikea.
 
 
presentkort från chilli skulle inte skada heller.
 
 
 
Ja, där är väl lite av det som står på min önskelista,nu ska jag göra tee
sen ska jag sova igen.. usch!
 (Ps, en hel vecka utan snus, hurra för mig!)

Kommentera här: