vägning och mätning

Bendag på gymmet idag, och jag tog i så jag nästan spydde.
Fy fan vad det känns. Och hade dessutom träningsvärk i varenda muskel
från igår. Men vad botar träningsvärk? TRÄNING! 
 
Det känns ju galet skönt nu efteråt, speciellt när lägenheten är helt nystädad också.
 
Och så är det ju onsdag då är det vägning och mätning också!
Tyvärr hade det inte hänt mycket med vikten sen förra veckan. Men eftersom
jag styrketränar fem ggr i veckan kan jag ju inte räkna med att vågen kommer ticka så
mycket nedåt. Vi alla vet ju att muskler väger mer än fett, och jag vill hellre ha
muskler än att bli spinkig. Så jag kommer satsa mera på måttbandet,
för vill inte dra ner på verken styrka eller maten ;)
 
Lår rumpa och överarmar hade inte ändrats något från förra veckan.
 
Bröst - minus 1 cm från förra veckan, 4 cm totalt.
Höfter - minus 3 cm från förra veckan, 5 cm totalt.
Midja - minus 1 cm från förra veckan, 4 cm totalt.
 
 
Så som sagt, även om inte vågen har gått nedåt sen förra veckan är jag sjukt
stolt och glad över att måttbandet går nedåt iallafall! :D Allt går om man vill!
 
 
 

Kommentera här: