in med det nya och ut med det gamla

Söndagen spenderades ännu en gång på ikea.
Tusan vad dom rånar oss. men vi var ju så klantiga
när vi beställde garderober, vi glömmde hyllorna..
Så har inte haft det lätt när jag ska försöka finna mina kläder som ligger överallt.
Men nu kan jag äntligen börja göra iordning på kläderna.
 
 
ikea gerjer överallt. Vad är det med den butiken? Man vet vad man ska köpa innan,
men kommer alltid hem med dubbelt så mycket...
 
Efter några svordomar, massa skruvande och hammrande kom hyllorna på plats,
blev även en ny lampa till vardagsrummet och massa små plock.
 
 
Men ännu har inte allt kommit på plats. Eftersom hundarna bara bråkade med Puck
och Puck var totalt livrädd för dom fick det bli en långpromenad till
lagerlunda med vovvsarna så jag får bo hos mamma o pappa till
på onsdag då dom kommer hem igen och hålla hundarna sällskap.
 
Tim bor kvar hemma så Puck har sällskap. Han var iallafall här och åt middag
och hämtade mina sista saker från flickrummet hos mor o far.
Jädrar vad grejer jag hade här alltså. Några tavlor får sitta kvar här tills
vi skaffar större lägenhet, för mer får inte plats nu,
Tim tycker redan det är för mycket haha.
Även lite prydnader som vi inte har plats för får ligga kvar här tills vidare.
 
 
detta fick följa med tillbaka hem till lägenheten.
 
 
sex sopsäckar men kläder,skor, skärp och skräp fick det bli som får stanna kvar.
mamma o pappa får denstora äran att göra sig av med det.
 
 

Kommentera här: