lugnfredag

Dagen startade som vanligt med ett besök på gymmet
Fick bli rygg och axlar idag, och avslutning på crossen.
Herregud vad det tog emot idag, var helt död efter fem minuter bara,
men klarade en timme iallafall, inget rekord denna gång men jag är nöjd ändå. 
Igår fick jag köra zumba för första gången på evigheter, riktigt roligt var det!
 
Sedan var jag med Adam och åt lunch på stan, sprang runt lite med honom
och ordna, är ju maskeradsfest imorrn, himla skoj. :)
 
god buffe, men man orkar ju aldrig ta en andra gång.
 
Lilla Adam
 
 
Annars har det varit en lugn dag, är helt död i kroppen.
Tim är hemma hos Robin och har spel/öl kväll.
Så jag har badat skumbad och njutit av en lugn fredag,
Pratat med bror i telefon i över 2 timmar, var länge sen jag pratade med honom :)
 
Nu ska jag snart sova, imorrn är det spinning som gäller innan det är dax att ladda för party.
 

Kommentera här: