mått och vägning.

Som sagt, idag var det alltså vägning och mätning som gällde.
Och på en vecka har ju nu gått ner 8 hg, inte så mycket men jag är nöjd :)
 
Har även förminskat 3 cm på bröst,
2 cm på höfter
3 cm på midja
1 cm överarm
Rumpan och låren är fortsatt samma,
Men det är ju en bit på väg iallafall? Man ska ju inte stira sig blint på vågen,
därför tyckte jag att det kunde vara roligt att få spana lite på måtten också :)
 
Mit bmi har sjunkit från 24 till 23,7. Här kan ni kolla in hur man ligger till på bmi!
 
 
 
Körde ben idag på gymmet, så blev 40 squats med vikter och 60 utan
så nu har jag gjort mina 100 idag också! Så kör jag min nya favroit som bränner ordentligt i rumpan.
Fast jag kör med stång istället för hantlar, tycker det är mycket skönare :) Bild tagen från google.
 

Kommentera här: