måndagskänsla..

Herregud vilken jobbig måndagskänsla jag har i kroppen.Var totalt död imorse när klockan ringde och det har suttit kvar hela dagen trots intag av alert piller och redbull..
Det gör ju inte saken bättre att det är svinkallt ute med snöblandat regn. Dessutom har jag min fasta dag idag, vilket är galet jobbigt, 500 kalorier på en dag..har 200 kalorier kvar, helst skulle jag vilja svulla i mig en fet pizza.. men nej!! Be Strong.

man får va lite bitter när man är trött och hungrig ;)



men fick en glad överaskning i brevåldan idag iallafall. Nämligen en inbjudan till lilla Lowas dop :)Det gjorde denna dag mycket bättre, så nu spanar jag efter en fin klänning att ha, och mysiga doppresenter.Detta var precis vad jag behövde :)
Nu hoppas jag på att veckan bara blir bättre och bättre!



Kommentera här: