besök

Jag orkar verkligen inte mer, nu har jag åkt på en förkylning,
ingen feber, men ingen träning heller, blir så less på det här.
Kan jag inte få va frisk snart???
 
jaja, kan va bra att vila lite, har haft problem med benet/höften i 3 veckor snart,
och det blir bara värre så kanske lite vila läker benet också, kan ju alltid hoppas :)
 
Men men, nog med klagande. Hade en toppenhelg med mina tjejer Sophie o Emma iaf.
Fredagen blev det bara mys och massa prat. Lördagen spenderade vi en runda i stan med sushi brunch,
hemmamys med bla taco och vin, sen en utekväll med mycket dans och skratt.
NI ÄR BÄST, är så glad att jag har er i mitt liv <3
 
fina tjejer.
 
jag o Fanny <3
 
 
underbart gott
 
'''
 
 
 
taco
 
 
 
 
 
 
haha, så här söt kan man va innan man e ordninggjord
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det mer vila o teedrickande så jag blir helt frisk snart :)
 
1 Sophie:

skriven

Gaaaah ser nu att min kommentar inte kom fram förut! meeen TAACK ÄLSKADE VÄN för denna underbara helg! Saknar dig redan massor! PUSS på dig! <3

Kommentera här: